شبکه

ساخت وبلاگ

 یک شبکه کامپیوتری یا شبکه داده ها، شبکه های مخابراتی است که اجازه می دهد تا کامپیوتر به تبادل اطلاعات است. در شبکه های کامپیوتری، دستگاه های محاسبات شبکه ای (گره های شبکه) عبور داده ها به یکدیگر در طول اتصال.اتصالات (پیوندها شبکه) بین گره ها یا با استفاده از رسانه های کابل یا رسانه های بی سیم تاسیس شده است. بهترین و شناخته شده شبکه های کامپیوتری اینترنت است.

دستگاه های شبکه ای است که سرچشمه، مسیر و پایان دادن به داده ها در گره های شبکه نامیده می شود. گره می تواند میزبان مانند سرورها و رایانه های شخصی، و همچنین سخت افزار شبکه. دو دستگاه گفت: به شبکه هنگامی که یک دستگاه قادر است برای تبادل اطلاعات با دستگاه های دیگر.
شبکه های کامپیوتری برنامه های کاربردی پشتیبانی مانند دسترسی به شبکه جهانی وب، به اشتراک گذاشته شده استفاده از نرم افزار و ذخیره سازی سرور، پرینتر، فکس و ماشین آلات، و استفاده از برنامه های ایمیل و پیام رسانی فوری. این مقاله به بررسی فن آوری های شبکه های کامپیوتری و طبقه بندی آنها با توجه به مشخصات زیر است: رسانه های فیزیکی مورد استفاده برای انتقال سیگنال، پروتکل های ارتباطی مورد استفاده قرار گیرد برای سازماندهی ترافیک شبکه، همراه با اندازه شبکه، توپولوژی آن و قصد سازمانی آن.
شبکه...
ما را در سایت شبکه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی tecnloji بازدید : 213 تاريخ : دوشنبه 8 مهر 1392 ساعت: 3:53